Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














lördag 19 februari 2011

Tom Tits, bullbak och Melodifestivalen

Idag vid 10-tiden åkte vi iväg till Södertälje och Tom Tits experiment. Vi hade jättekul och barnen älskade det. Vi var där i över tre timmar och efteråt var dom slagna hjältar kan jag meddela. Båda slocknade inom fem minuter i bilen hem. Jag fick en övning i min bacillskräck åxå. Jag kan bara säga att blir dom inte sjuka efter det här så blir dom nog det aldrig ;-). Sååå mycket barn och sååå mycket som alla ska pilla på. Jag kan inte ens föreställa mig hur mycket bakterier som florerar på ett sådant ställe.

Här kommer lite bilder från dagens lilla utflykt:






























































När vi kom hem åt vi lite mellis och sedan bakade vi släta bullar. Jättegoda blev dom och framförallt tycker barnen det är så kul att baka.
































































Sedan var det middag och idag bjöds det på Lasagne med sallad, mycket smarrig tyckte både Prinsen och Sessan.

Ikväll fick dom båda vara uppe lite längre och vi tittade på Melodifestivalen tillsammans. Eller..ja..vi försökte titta. Dom är ju lite för små fortfarande och man kanske inte riktig fick höra alla låtar ;-).

Här kommer lite "dagens outfit":

Gårdagen:
Finfina setet med hålmönster
i form av små hjärtan, från POP


Fina bruna setet från POP


























Dagens:

Tröja o strumpor POP, polo Lindex
och supernsygga jeans från KappAhl 

Tröja o strumpor POP, polo Lindex
och supernsygga jeans från KappAhl 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar