Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














tisdag 15 februari 2011

Gaygala i all sin glans men...

I går gick årets Gaygala av stapeln på Cirkus i Stocholm och jag var där, alla var där kändes det som. Mycket mycket kändisar att spana på. Vi kom dit vid åtta och tog en drink och stod och spanade en timme innan det började. Showen var jättebra, Prisutdelarna var för det mesta bra, vinnarna var åxå för det mesta bra. Vissa detaljer störde jag mig lite på men det lämnar vi åt sidan. Men Carina Berg var bäst! En härlig känsla infann sig när Mona Sahlin fick stående ovantioner i flera minuter och det var kul att Björn Ulveus var där och delade ut pris och tackade gayrörelsen för comebacken på 80-talet å alla fyra ABBA-medlemmarnas vägnar. Kanske lite löjligt men det kändes lite speciellt.

Tyvärr blev mitt sällskap en aning överförfriskad och vissa pinsamma situationer uppstod. Jag tycker inte det känns helt ok att springa fram till var och varannan kändis och glatt meddela att vi är småbarnsmammor som är ute på vift. Det skiter väl dom i?! Jag tog en taxi hem direkt efter att prisutdelningen var slut, den varade i 2,5 timme så det kändes lite lagom att dra sig hemmåt då. Jag längtade efter barnen, mamma A och hemmets lugna vrå :-). Jag är nog ingen "utemänniska" längre? Jag hade utgjort en dålig minglande kändis kan jag lova. Spenderar hellre kvällarna här framför datorn :-).

Har ni förrästen sett Nova Stars vårkollekotion? Den släpptes i går. Jag blev lite besviken, tycker alla jeansen utom slimmodellen såg precis ut som dom vi redan har från höstens kollekion. Gillade dom ljusa men vill ha dem med mudd i benslut så nu har jag precis ropat hem två par ljusa harem från förra våren till kidsen på Tradera. Mycket nöjd!

Här ser ni nya kollektionen, http://www.babyshop.se/system/search/search.asp?m=142&g=0

Sist kommer dagens outfit dom senaste dagarna!

Söndagens outfit:

POP velour
 
POP, velour
Gårdagens outfit:

POP från vårkollektionen
  Dagens outfit:
POP bä bä vita lamm

POP, bä bä vita lamm


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar