Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














fredag 11 februari 2011

Insnöade och vinterkräksjuka

Idag är vi totalt insnöade. Skulle på anställningsintervju kl 11 men fick ringa och säga att jag inte kunde komma. Först skulle jag ta pendeltåget men det visade sig inte gå ett enda tåg i den riktning jag skulle på 1,5 timme. Ok tänkte jag och gick mot tunnelbanan....suck ingen tunnelbana heller. Blå linjen avstängd till kl 11 på grund av sprängningsarbete för Citybanan. En sista utväg var bilen. Men när jag såg den insåg jag att det var en omöjlighet att få ut den. Totalt insnöad, så nu är jag hemma igen.

Det blev inget inlägg igår, detta för att Sessan åkt på Vinterkräksjukan. Och jag som trodde att vi hade klarat oss :-(. Hon mår bra nu men är givetvis hemma från dagis idag också. Nu är det bara en enda lång väntan på att vi andra ska få det åxå. Vill inte vill inte vill inte!!!

Sessan ligger just nu och sover så jag ska passa på att vila lite jag också. Ikväll blir det indisk hämtmat och ett glas rött till det....om jag inte ligger inne på toa vill säga....

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar