Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














onsdag 23 februari 2011

Älskade mormor...

Idag skulle min älskade mormor Elvy fyllt 93 år. Hon hann fylla 90 innan hon gick bort så det finns inget att klaga på men oj oj vad jag saknar henne. Måste säga att det går få dagar i mitt liv när jag inte tänker på henne. Hon finns med mig i tankarna nästan alltid. Hon var mer som en förälder för mig än en mormor. Hon fanns där alltid och vi sågs flera gånger i veckan. Ingen kan i alla fall säga att hon inte har lämnat ett avtryck här på jorden. Tror att alla vi fyra barnbarn har har ängat henne både en och flera tankar idag, i varmt minne bevarad.

Nog om det. Har inte bloggat på en flera dagar. Har haft fullt upp med Tradera på kvällarna. Lägger ut kläder och hovar in pengar ;-). Här kommer länken till mina auktioner för den som är intresserad: http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?alias=H%20o%20p%20e

I söndags var vi på Eriksdalsbadet och det var verkligen en hit. Barnen tyckte det var jättekul och tjatar om att få gå dig nästa helg också. Så vi får se om vi kan klämma in det på lördag eller söndag.

Här kommer lite "Minidagens"

Söndag:
POP all over

POP all over


Svart sweatshirtbyxor, svart tröja,
svartvit randig polo och Muminsockar
allt från Lindex

Ranigt från POP, polo Lindex och
ulltrumpor från Name it

POP POP POP


POP


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar