Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














torsdag 24 februari 2011

Anställningsintervju, bokrea och tvätt i massor

Idag har jag varit på antällningsintervju. Egentligen ett jobb jag inte vill ha men får jag det så tar jag ju givetvis det. Det var i Mörby Centrum så efteråt tog jag en sväng på bokrean på Åhléns. Fanns mycket kul men köpte inget. Vi har så mycket böcker både till oss vuxna och till barnen. Smög in en sväng på både HM och Lindex också. Hittade mycket fint på HM till mig själv. Måste räkna lite på ekonomin den här månaden och se om det kan bli lite kul shopping snart.

Idag fick mamma A hämta barnen, så det var bara för mig att glida hem :-).

Har börjat följa Big Brother och är helt fast, inte bra. Men så kul att titta på halvgalna människor :-).

Här kommer lite outfits från igår och idag.

Onsdag:

POP



POP

Idag:
Nya underbara bongårdstrycket från
MOLO

Bondgårdstryck från MOLO


åxå lillan idag när hon skulle följa med till tvättstugan
iklädd nya Molo-lurven och mössa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar