Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














tisdag 8 februari 2011

Gaygalan!!!

Jag ska gå på GAYGALAN!!! Yippiii...ååh va kul det ska blir. Ikväll ringde en kompis och frågade om jag ville följa med, hon hade två biljetter och ville ha sällskap. Jag har inte gjort något sådant sedan Prinsen föddes för 3,5 år sedan. Men vad i hela fridens namn ska jag ha på mig. Har absolut inget passande i garderoben längre. Sist jag var ute på galej var jag en storlek 34:a, nu är jag en 38:a.....och vad har man på sig på sådana tillställningar? Någon som har tips? Måste ut och shoppa i morgon.

Var en sväng på stan idag men det var innan jag visste om Gaygalan. Köpte ett par snygga beiga chinos till mig själv på HM och fodrade gummistövlar från Skopunkten till barnen.

Tror det blir en sväng till Polarn o Pyret också i morgon. Har spetsat in mig på dom här byxorna till barnen samt en klarblå baströja till prinsen och en röd till Sessan. Kommer bli hur fint som helst :-)
Källa: Bild från Polarn o Pryet.se















Sedan har jag tjyvtittat lite på Katvigs vårkollektion och där var några gobitar. Läääntar tills dom kommer till butik. Varsin sådan här tröja blir det defintivt till kidsen...och så matchande strumps så klart.
Källa: Bild från Katvig.dk







Källa: Bild från Katvig.dk

Här en bild på dagens outfit: Baströjor från POP, Sessans stumpbyxor och klänning från POP, Prinsens T-shirt och strumpor från POP, velourisar från Lindex.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar