Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














måndag 7 februari 2011

Hej Bloggisar!

Idag har det nog inte hänt så mycket vad jag kan minnas. Lämnade barnen på dagis kl 09:00. Sedan hem och sökte lite jobb, varav ett jag verkligen verkligen skulle vilja ha. Håll tummarna!

Fick lunchsällskap vid 12-tiden vilket var väldigt trevligt. Sedan hade jag fram dammsugan och körde igenom lägenheten. Ååh vad jag längtar efter kyla och snö igen. All denna grus och smuts är vidigt. Råkade somna någon timme efter städningen :-)

Hämtade två supersmutsiga barn vid kl 15. Prinsens overall såg ut som lerpöl :-(. Dessutom läcker hans Kavat-kängor in vatten. Måste reklammera dom. Har förväntningar på att skor för 700:- ska hålla mer än en halv säsong.

Nu ikväll har vi kollat Familjen Annorlunda och sedan har jag packeterat en massa Tradera-paket som ska iväg med posten i morgon.

Nu dax för sängen. Natti natti.

Dagens outfit kommer från Lindex!

Lite vindruvor och äppelbitar innan dagis


Lägg till bildtext


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar