Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














torsdag 17 februari 2011

inte riktigt på topp

Känner mig inte riktigt på topp för tillfället. En aningens deppig. Kanske är det vintern som börjar ta ut sin rätt men andra saker bidrar nog åxå. Måste ta mig i kragen och söka fler jobb. Tyvärr är det så sällan jag hittar ett jobb jag verkligen vill ha och när jag väl gör det så får jag inte det. Men jag behöver nog komma ut i arbetslivet ganska snart. Börjar känna mig lite lätt folkskygg. Jag känner åxå en ensamhet, har inte alltför många att umgås med det känns lite trist. Mycket beror på mig själv, man måste ju bjuda till och ta initiativ men det är alltför ofta som jag inte riktigt orkar det. Ja ja nog om det.

Idag besökte jag Östasiatiska museet på Skeppsholmen. Dom har en utsällning med delar av den kinesiska Terrakottaarmén och det är sista dagen den 20/2 så jag ville passa på innan den försvinner. Mycket folk där, men det var en jättebra utställning, både intressant och fasinerande.

Tänkte gå o lägga mig tidigt idag så jag avslutar här och bjuder som vanligt på "minidagens".

Gårdagens outfit bestod av MOLO!

Lägg till bildtext



Dagens kläder kommer från Me&I


...och så en liten bild på våra "Allahjärtansdagtullpaner", bara för att dom är så fina :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar