Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














fredag 30 augusti 2013

Börjat träna lite :-)

I dag har jag faktiskt tagit mig i kragen och varit och tränat. Har ont i hela kroppen just nu, men det var det värt :-).

Hann givetvis med ett besök på Polarn o Pyret också och det blev lite shopping idag med :-)
 
Dagens outfit: Gustav, jeans från KappAhl, tröja Maxmorra och strumpor Polarn o Pyret. Ebba, Klänning från Maxmorra och strumpbyxor från Polarn o Pyret.
 
 
Kram för idag!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Hittade din blogg via fl och lägger den i min lista.
    Har varit kul att följa dina fina barn i flera år och nu kan jag ju lätt fortsätta med det :-)
    Kika gärna in i min blogg om du vill.
    www.femsmahjartan.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Va kul, jag ska abloslut hålla koll på din blogg åxå ;-)

    SvaraRadera
  3. Träna är bra! Då frigörs massa endorfiner. Kan kanske göra att du mår något bättre<3

    Så fina de pop setten var! Första tröjan på länge som var fin i den större gruppen:) hm, sådan får det nog bli.

    Ha en skön söndags kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera