Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














tisdag 27 augusti 2013

Tidig morgon...

Det verkar som att hela familjen har fått en vana att vakna jättetidigt nu för tiden. Men å andra sidan blir det ju läggdax tidigare åxå.

Nu ska jag snart gå med barnen först med Ebba till förskolan och sedan med Gustav till skolan.

Därefter tänkte jag ta en långpromenad bort till Globens shoppingcenter. Måste börja träna och röra på mig. I går fick jag frågan av en bekant om jag var gravid :-o!!! Jag svarade att, nä jag är bara tjock. Men när man får sådana förfrågningar inser man att det är dags att ta tag i saken ;-)

Eftersom jag är klädintresserad även för egen del tänkte jag börja lägga ut bilder även på min egen outfit. Bilderna blir inte så bra eftersom jag får ta dem med mobilen mot en spegel. Men vi får se om det funkar.

Här kommer i alla fall barnens outfit idag, KappAhl från topp till tå:
 
Igår skulle jag göra mig till och laga nyttig mat, det blev coscos med wokade grönsaker i tomatsås. Tror n i barnen åt det? Nääää, så det blev till att steka upp lite falukorv till två frustrerade barn :-(. jag tyckte i alla fall att det var gott :-),
 
Hann även med lite shopping i går. Var inom Lindex och köpte lite baskläder, sådana där som har tag 3 betala för två. Här kommer bilderna från nyförvärven:

 
 
...åxå var det bilden på mig då :-) Kjol från KappAhl inköpt förra sommaren och tröja från HM, inköpt nu i våras.
 
 
...och till sist en liten bild på barnen på väg till skola och förskola:
 
Kram kram till alla er därute!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar