Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














onsdag 7 augusti 2013

Lite shopping!

Dagarna går och nu är man inne i samma lunk som innan semestern. Det känns faktiskt som att sommaren är slut. Fast idag ska vi hämta barnen lite tidigare och åka till några vänner och bada och hoppa studsmatta. Det blir lite kul i alla fall.

De senaste dagarna har jag ägnat mig åt lite shopping. På Polarn o Pyret köpte jag det här underbara ullsetet. Kommer passa utmärkt i vinter och speciellt då vi planerar vår första skidsemester till vintern.
 
På KappAhl hittade jag de här fina tröjorna och matchade dem med mjukisbyxor från Lindex:
 
Dagens outfit kommer från Villervalla:
 
...och gårdagens från HM:

 
På återseende :-)
 
 
 

3 kommentarer:

  1. På tal om vinter tänkte på dig när jag såg Ebbes höstkollektion på instagram. De hade så fin skjorta och klänning i flanell att syskonmatcha. Minns ej vilken butik som la upp bilden men snyggt var det. Mvh Jeanette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset, det ska jag hålla utkik efter!

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera