Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














måndag 5 augusti 2013

Inte så bra...

Tillbax i Stockholm och jag mår inte så där alltför bra. Först och främst för att min första kärlek och själsfrände skulle komma i går, men flyget var fullt och hon reser på "stand by" Sedan vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig för i Sveriges största stad...lite ironiskt faktiskt. Jag vill lägga in mig på psykavdelningen och bli omhändertagen...ja, så hemskt är det faktiskt. Men det är ju inte riktigt genomförbart med två barn och två katter. Ja ja, det är väl bara att stå ut :-(
 
 
Gårdagen kläder kommer från Polarn o Pyret.
 
 
...och dagens kläder och första dagen på förskolan efter sommaren kommer från Villervalla.

 
Hej o kram där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar