Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














fredag 16 augusti 2013

Tillbax igen!

Har haft ett litet uppehåll i bloggandet av olika anledningar. Men nu är jag tillbax igen :-).

Börjar med att visa dagens outfit som kommer från Polarn o Pyret:
 
Idag cyklade vi hela familjen över till Liljeholmen och hittade en jättemysig lekplats som var gjord endast av naturmaterial. På hemvägen gjorde vi det lätt för oss och smet in på en restaurang för lite lunch.
 
Sedan bar det av till Maxi i Nacka...ooh gud vad jag hatar Maxi. Det är så stort, man kommer aldrig därifrån, man hittar inte det man letar efter och det blir alltid mycket dyrare än man hade tänkt sig. Tacka vet jag vårt lilla ICA Supermarket runt hörnet :-).
 
Igår var jag inne på Polarn o Pyret och shoppade vinterkläder mitt i sommaren :-D. Lite komiskt men dom hade 20% rabatt och det gör ju ganska mycket på dyra ytterkläder. Jag sparade i alla fall en 1000-lapp och det känns ganska bra.
 
Här kommer bilderna från inköpet, stl 134 till Gustav och stl 116 till Ebba:

 
I morgon är det kalas för hela slanten. Gustav ska på två kalas, som tur är inte samtidigt och Ebba ska på ett. Sedan ska vi försöka hinna med att kolla på ett hus som vi är lite spekulanter på. Får se om vi hinner det :-).
 
Hej hopp!!!


2 kommentarer:

  1. Snyggt! Mvh Jeanette

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Min dotter har redan vinterkläder så lite trist att inte köpa nu. Man blir inspirerad. Dock funderar jag på en uppsättning skalplagg till då regnkläderna är på gränsen till för små. Inte möjlighet att ta mig till butik, så lite synd att pop:s deal inte gäller på webshoppen. Ganska ofta så tyvärr. Men hört att de ska försöka ändra systemet så nätköparna också blir gynnade. Hur som, funderar på de lila zipbyxorna till den svarta eller lila skaljackan. Är den lila färgen fin? Och håller dragkedjorna på byxorna tätt? Inte haft just den modellen tidigare.

    Finns du på instagram förresten?

    Mvh Jeanette

    SvaraRadera