Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














torsdag 29 augusti 2013

Mår inte så bra ikväll...

Det är en av dom där jobbiga kvällarna när ångesten slår till. Jag vill på något sätt krypa ur mig själv och ingenting hjälper. Tänkte att det kanske var bra (eller dåligt) att skriva lite om det här. Jag har ju varit sjukskriven en längre tid på grund av olika ångestsyndrom som jag inte vill gå närmare in på. Vissa dagar är bra andra är som nu ikväll...en avgrund och jag vet inte hur jag ska överleva natten. Alla i familjen sover sött...endast tomten är vaken ;-).

Jag längtar till hösten, kan man göra det? Kan man verkligen önska att sommaren är över? Jag vet inte. Sommaren är ju underbar på sitt sätt, men det är så jobbigt att man ska hinna med allt på sommaren, ha så kul, träffa så många människor, vara så glad och må så bra. Har jag fel?

Nä nu ska jag nog försöka gå och lägga mig, har lite sömntabletter att ta till om det skulle bli för jobbigt. Om inte annat så blir det jobbigt när barnen vaknar pigga och glada kl 06:00 ;-)

Tack och gonatt!

1 kommentar:

  1. Klart man kan längta till hösten! Det är min favoritårstid! Det blir mörkt, man behöver inte ha dåligt samvete för att man inte går ut, man kan tända ljus, krypa upp i soffan, dricka te, mysa... Listan är lång!

    SvaraRadera