Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














tisdag 20 augusti 2013

Trött tröttare tröttast...

Ikväll är jag helt slut av någon anledning. Känns som att jag skulle behöva sova i en vecka i sträck.

Idag var det i alla fall Gustavs första skoldag, han börjar 0:an. Det var bara upprop och föräldrarna fick vara med, men i morgon börjar allvaret och då ska dom lämnas där i 1,5 timme utan föräldrar. Men jag tror inte att det blir några problem för vår kille, han är ganska framåt och kan ta för sig.

Efter inskolningen åkte Gustav och jag till IKEA och köpte skrivbordsstolar och skrivbordslampor till barnens rum. Jag monterade en stol och en lampa, resten får vänta tills i morgon :-).

Ebba har varit på förskolan hela dagen och vid hämtning ville hon följa med en kompis hem, vilket gick bra. Så kl 19 var jag och hämtade en supertrött liten tjej som somnade näst intill ovaggad ikväll.

Gustav är fortfarande uppe och har lite svårt att komma till ro, kanske lite mycket intryck idag som behöver bearbetas.

Här kommer en bild på dagens outfit, som idag kommer från Polarn o Pyret:
 
Kram kram till er där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar