Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














måndag 19 augusti 2013

Lugn och ro...

Idag har jag tagit det riktigt lugnt och skönt. Gick med Ebba till förskolan och skjutsade sedan Gustav till en kompis i Älvsjö. Därefter tog jag en tripp till Ringen och köpte lite vintermössor på Polarn o Pyret till barnen. Tyvärr hade inte den ena rosa vintermössan kommit in ännu så det blir ännu ett besök där i slutet av veckan :-).

Här kommer bilder på dom fina skrivborden från IKEA som jag skruvade ihop till barnen i går kväll:

 
Nu saknas bara skrivbordslampor för det hann vi inte köpa :-)
 
Här kommer dagens outfit som kommer från Polarn o Pyret:
 
Hej hopp och på återseende!


1 kommentar:

  1. Å, vad fint!

    Har du ingen mailadress:)

    Kom på vad jag gjort för fel, glömt trycka publicera:)

    Kram Anna

    SvaraRadera