Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














söndag 1 september 2013

Kort litet inlägg...

Det hanns inte med något bloggande igår så det kommer en liten eftersläntrare här ;-).

Idag ska vi faktiskt åka och titta på hus. Vi har velat fram och tillbaka i snart 5 år om vi ska flytta till hus eller bo kvar i innerstaden. Tror i och för sig inte att vi kommer komma fram till något i dag heller för huset vi ska kolla på kostar på tok för mycket för vår ekonomi :-(. Men eftersom vi båda är totalt ohändiga tittar vi endast på nybyggen eller hus som är något år eller två och då blir dom ju mycket dyrare.

Här kommer en bild på barnens outfit från igår, då körde vi HM, idag blir det POP men den bilden får ni ikväll :-)

 
Hej hopp!

2 kommentarer:

  1. Jag älskar husvisningar, kan nästan sakna det där drömmandet och kikandet, fast vi nu bor i ett superfint hus :-) Vi köpte ett helrenoverat hus, i grunden är det ifrån 1920, men allt är bytt och fräscht, så man behöver inte fixa med någonting på många år. Nu bor vi iofs i norrland och här blev det någon miljon billigare att köpa ett sådant hus, än ett nybygge, men jag vet ju att i Stockholm ser bostadsmarknaden helt annorlunda ut, så det kanske inte fungerar riktigt så där...

    Jag vill iaf skriva att jag älskar din blogg, den är så mysig!

    SvaraRadera