Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














torsdag 22 augusti 2013

3:e skoldagen!

Jag vet inte vad det är med mig nu för tiden men jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag är ju faktiskt sjukskriven och borde ha tid för återhämtning, men ack nej det hjälper inte. Jag tror jag skulle kunna sova i en vecka i sträck.

Men men det går ju inte när man har två små söta barn. Ebba har ett litet trauma nu när Gustav inte går på förskolan längre. Hon har nog haft honom som en trygg punkt där. Hoppas att det går över snart och att hon vänjer sig vid att inte alltid ha honom där. Gustav däremot har inga som helst problem med övergången till 0:an. Han tycker det är jättekul och spännande. Idag var första gången som dom fick äta lunch på skolan och därefter blev alla barn hämtade.

Nu är barnen iväg på fotbollsträning med sin andra mamma och jag har varit och handlat och ska förbereda maten tills dom kommer hem. Skulle bara ta en liten paus vid datorn ;-).

Här kommer dagens outfit som idag kommer från Polarn o Pyret från topp till tå :-)

 
Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar