Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














torsdag 3 mars 2011

Shopping shopping shopping

Idag har jag storshoppat :-). Känner mig lycklig i hela kroppen :-). Hade en eftermiddag alldeles för mig själv. Promenerade i solskenet till Ringens köpcentrum. Shoppade massor till barnen, både från HM, Lindex och från Polarn O. Pyret. Dessutom blev det två fina tröjor till mamma A som var i stort behov av nya kläder. Hon delar INTE mitt intresse för kläder, varken till barnen eller till sig själv.

Här kommer lite bilder:

Från HM: Till Prinsen


 

Från HM: Till Sessan


Från HM: Till Prinsen





Från HM: Till Sessan



Från Lindex: Till Sessan

Från Lindex: Till Prinsen

Från Lindex: Till Sessan





















Från Lindex: Till Prinen och Sessan
















Byxor från KappAhl, T-shirt från POP
Till Prinsen























Från POP: Till Sessan


























Dessutom finns det fler orsaker till att känna ren lycka idag. Det är än så länge ingen annan som fått magsjuka :-). Faran är väl inte riktigt över än. Men jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte blir något mer för i morgon sätter vi oss i bilen och åker 50 mil till Halmstad. Min hemstad, där jag har både, mamma, pappa och syster med familj.

Det ska bli så jättekul. Barnen längtar efter att få träffa sina två kusiner, A som är några månader äldre än Sessan och E som nu hunnit bli 8 månader. Vi har inte setts sedan i oktober när E döptes. Meningen var att vi skulle fira jul där nere men vi firade ensamma med Vattkoppor istället :-(.


Vi tog det väldigt lugnt på förmiddagen idag, jag var sååå seg men efter lunch gick vi ut i solskenet och lekte i parken. Ååh va barn behöver springa av sig. Det går verkligen inte att ha dom inne för länge. Men även jag tyckte det var skönt att komma ut en sväng. Man behöver det där solljuset så väl.

Sedan gick vi hem och åt smarrig mellis, pannkakor med jordgubbar...mums tycket både jag och barnen.


Och sedan fick jag då lite barnfri tid och tid att göra det jag är bäst på....SHOPPA ;-)


Bjuder på en liten dagens outfit åxå ;-):


Bä bä vit lamma från POP


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar