Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














torsdag 31 mars 2011

Så var det redan torsdag...

Oj vad dagarna går fort, redan torsdag! I går var jag på en marknadsintervju och tjänade 400:- på 1 timme, sånt gillar lilla jag :-). Det var redan kl 10:00 inne på centralstationen så efter det blev det ett besök på stan. Shoppade lite smått och gått till barnen. Skulle egentligen köpt lite kläder till mig själv men eftersom jag håller på att gå ner i vikt så kändes det lite dumt att shoppa en massa nu och sedan kanske det blir för stort om en månad eller två. Så det blev lite till kidsen istället. KappAhl hade 50:- rabatt på alla barnbyxor. Dessa fina fick följa med oss hem. Blå-vitrandiga till Prinsen och supersöta mjuka jeans till Sessan.
<>
KappAhl

KappAhl


Givetvis blev det ett besök på POP också. Tycker faktiskt inte riktigt om deras vårkollektion och dom har en hel del kläder nu som jag inte gillar. Kul för plånboken, men tråkigt för mig. Men varsitt sett fick följa med hem.


Polarn O. Pyret

Polarn O. Pyret

Lindex är jag inte heller så förtjust i just nu, har redan köpt det lilla som jag tyckte var fint. Fina badkläder hade dom i och för sig fått in. Blev en baddräkt till Sessan och superfina badbyxor till Prinsen. Däremot har både KappAhl och HM en hel del jättefina outfits så det får nog bli lite mer shopping där snart.


Lindex







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar