Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














fredag 11 mars 2011

Oj vad jag är dålig på att blogga. Hade ju tänkt att det skulle bli minst ett inlägg per dag, men jag får inte riktigt till det. Tänker många gånger att jag ska sätta mig och blogga men sedan så kommer något annat emellan.

Idag har jag varit på IKEA. Huuur mycket folk som helst. Är alla lediga mitt på dagen undrar jag? Kön i restaurangen var super lång. Shoppade iaf lite fint till hemmet. Köpte en fin matta till vardagsrummet. Mycket nöjd.




















Sedan köpte jag ett litet Lack-bord eftersom vi inte haft något soffbord på länge nu. Slängde ut det gamla då barnen behövde utrymmet att leka på men nu har vi känt att det finns ett behov av åtminstone ett litet bord. Köpte även lite annat smått och gott som tex två paket plåster eftersom Sessan älskar att plåstra om sina dockor :-). Prinsen älskar att klippa så han fick två barnsaxar, varav den ena klipper vågformat, lite skojigt. Han blev supernöjd.

Idag kom barnens fina nya fleecefodrade galonställ från Didriksons. Beställde dem från http://www.uteungar.se/ och snacka om snabb och bra leverans. Tog en dag sedan var dom här! Sånt gillar vi. Dessutom har dom ett stort och bra sortiment så jag rekommenderar dem varmt. Bild kommer typ i morgon när jag har hunnit fota dem och ladda över bilderna.

Avslutar med lite "dagens outfits"

I onsdags blev det POP och Nova Star.



Torsdagen: Sessan: Känning, långisar och strumpor POP, polo från Lindex. Prinsen: Tröja och strumpor POP, piké HM och mjukisbyxor från KappAhl.


Dagens: Sessan: Byxor, kofta och strumpor Lindex, piké från HM. Prinsen: Byxor, tröja, piké från HM, strumpor från POP.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar