Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














tisdag 15 mars 2011

En lugn dag börjar nå mot sitt slut. Lämnade barnen på dagis vid 9. Gick hem och satt en stund framför datorn. Packade lite Tradera-paket som skulle skickas iväg. Diskade, bäddade och plockade i ordning.

Vid 11:30 träffade jag mamma A för en lunchdate på smarrig asiatisk restaruang med lunchbuffé. Gick nog upp 1 kg där. Postade paketen på vägen hem.

På eftermiddagen har jag städat städat och städat. Hann söka några jobb åxå innan det var dax att hämta barnen vid 15-tiden. Vi gick en sväng till parken i solskenet. Hade det varit några grader varmare hade det definitvit känts som vår.

Lagade kyckling med sweat&souer sås och ris till middag. Det var populärt och alla åt med god aptit. Mamma A skulle på möte med BRF-styrelsen så jag och barnen roade oss med lite bokläsning och sedan fick dom titta på Musses Klubbhus medans jag fotade en massa kläder som ska ut på Tradera. Här kommer länken till de auktioner jag har ute nu: http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?alias=H%20o%20p%20e

Lovade ju bilder på dom fina fleecefodrade galonställen från Didriksons och här kommer dom :-)


...och sedan kommer givetvis dagens outfit ;-) Märk att Sessan har flätor för första gången, sååå söt :-)
Båda helt klädda i HM




1 kommentar:

  1. Kom förbi här via Familjeliv och ville lämna en liten hälsning.
    /Y

    SvaraRadera