Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














onsdag 23 mars 2011

Bloggtorka...

Har haft lite bloggtorka de senaste dagarna. I helgen var jag bortrest på 30-årsfest och sedan har båda barnen varit sjuka med superhosta, snorigt och feber. Så det har inte funnits så mycket energi över.

I fredags var jag dock ute med ett gäng tjejer. Vi var på en tapas-restaurang och jag hade såååå kul. Underbara tjejer och dessutom var den ena min allra bästa vän som hade kommit upp från Göteborg. Vi ses inte så ofta numera men när vi väl gör det är det så himlans kul.

Var inne i stan en sväng idag och letade vårjacka till mig själv. Tycker att trenchcoat är supersnyggt men har ännu inte hittat någon som sitter bra :-(. Det fanns en från Esprit på Åhléns som jag funderar på, men är inte 100 ännu. Alla har så smala ärmar i armhålan och trånga över bysten. Och jag är verkligen inte storbystad, B-kupa. Hur blir det då för dem med större bröst?

Köpte en supersnygg beige jacka från Boomerang på Tradera men den var tyvärr för liten så den får säljas vidare.

Var givetvis inne en sväng på POP åxå.  Men jag har konstaterat att jag är lite besviken på deras kollektion den här våren. Tycker att det finns ganska många plagg som faktiskt är fula. Men något mer ska nog få flytta hem hit.

Fundera på detta bland annat.

källa: Bild från Polarn O. Pyret

källa: Bild från Polarn O. Pyret


källa: Bild från Polarn O. Pyret
källa: Bild från Polarn O. Pyret




källa: Bild från Polarn O. Pyret



 


Hade egentligen velat ha dessa till Sessan och då en rosarandig t-shirt till men i den färgen finns bara en helrosa och jag vill gärna ha randigt :-(






Avslutar med lite dagens outfit, har varit lite dålig på att fota så jag har inte så mycket att komma med som jag borde :-).


POP


POP


MOLO


MOLO


POP


POP
Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar