Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














fredag 25 mars 2011

På jakt efter vårjacka.

Dagens har innehållit lite utav varje. Lämnade barnen på dagis kl 9,  hem och plocka i ordning, bädda, diska och dammsuga. Sedan bar det av in till stan i jakt på en ny vårjacka till mig. Detta visade sig dock omöjligt. Om någon har tips på en snygg jacka får ni gärna höra av er? Tror jag har varit i stans ALLA affärer. Det som finns i varje butik är trenchcoats. Vilket jag tycker är supersnyggt, men jag har inte hittat en enda som sitter snyggt när den är knäppt. Kan ju bero på att jag har gått upp 15 kg på typ 1 år. Hittade en ganska snygg beige parkas på MQ, men den kostade 1500:- och ska jag lägga 1500:- på en jacka ska den inte vara ganska snygg utan SNYGG. Får väl leta vidare antar jag. Sååå mycket lättare att shoppa till barnen, dom passar i allt.

Gårdagens outfit bestod av vit ribbad baströja, manchesterbyxor och strumpor från POP, piké från HM




Dagens kläder kommer uteslutande från Lindex




Kram och hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar