Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














onsdag 2 mars 2011

Magsjuka....

Japp så var det dax igen då, magsjuka. JAG HATAR MAGSJUKA! Jag hatar allt som har med det att göra. Jag hatar att se mina barn sjuka, jag hatar att må illa själv, jag hatar att kräkas, jag hatar att torka spyor, jag hatar att det blir enorma mängder tvätt, jag hatar på att bara gå och vänta på att näste man ska börja kräkas, jag hatar det verkligen. Varför kan inte någon ta fram ett vaccin mot detta skit? Den här gången var det vår lille Prins som insjuknade i går några timmar efter att han hade somnat. Som tur var så kräktes han bara fyra gånger så det var ganska lindrigt för hans del. Får se hur det blir för oss andra :-(.

Som ni kanske förstår så har vi inte gjort så mycket det senaste dygnet. Vi somnade allihop vid 2-tiden och sov ända till 4, vilket resulterade i att dom kom i säng väldigt sent idag. Dom var ganska rastlösa nu på kvällen så efter en hel eftermiddag i tvättstugan gick vi ut att fyra vid 19-tiden och gick bort till bron och tittade på tågen. Det var ganska mysigt att vara ute så sent och barnen älskar när tågen kommer.

Nu sover dom andra lugnt och jag ska åxå hoppa i säng. Kommer ju ha två kids hemma i morgon så det vill till att vara utvilad.

Avsluta med att bjuda på en Minidagens från i går.

POP
  
POP



Den här vill jag ha till barnen:

källa: Bild från Polarn O. Pyret



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar