Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














måndag 9 september 2013

Ursäktar mitt lilla uppehåll här på bloggen.

Livet går upp och ner och nu har det gått nedför i några dagar men idag känns det som att det har vänt :-). Hoppas på att det känns lika dant i morgon bara.

I morgon ska jag träffa Arbetsförmedlingen och Försäkringskassan och diskutera min lilla yrkesmässiga framtid. Jag skulle ju så väldigt gärna få börja jobba på Polarn o Pyret, jag hoppas sååå att jag kan få den chansen nu att prova på det.

Ikväll har vi haft Taco-mys trots att det bara är måndag. Men det blev en trevlig och mysig start på veckan.

Det verkar som att det blir fint och varmt väder i morgon också men sedan skulle det tydligen vända och bli lite kallare. Inte mig emot för jag är sugen på att få använda alla barnens nya fina höstkläder ;-)

Här kommer dagens bild, kläder från Polarn o Pyret:


Igår var det också polarn som gällde...
 
...och sedan skulle Ebba på kalas och fick inviga sin nya fina klänning från Polarn o Pyret :-)

 
Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar