Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














fredag 13 september 2013

Full fart i helgen...

Nu är det full rulle hela helgen som gäller. Hoppas bara alla håller sig friska och krya. Jag har redan varit i väg på ett träningspass och känner mig just nu väldigt duktig även om det var rejält motigt när jag gick dit :-).

Nu ska här städas och tvättas för i helgen får vi storbesök. Redan vid 14 kommer min mamma och sedan ikväll kommer en gammal kompis från Halmstad. Det ska bli sååå kul. Det blir fullt i lägenheten men vi ska nog få plats ändå. Finns det hjärterum så finns det stjärterum ;-).

Sedan ska jag hinna hämta Ebba vid 13 för att ta henne till Gustavs skola där det är fotografering idag. Så kul att även få ett syskonkort, vi har gjort så sedan Ebba föddes och dom hänger så fint på väggen här i olika åldrar.

I går fick jag ett fint paket från Villervalla som jag hade beställt. Här kommer bilden.
 
...och så har vi dagens outfit som idag till fotograferingen kommer från (surprise) Polarn o Pyret :-)
 


 
Kram o hej så länge!
 

1 kommentar:

  1. Roligt med syskonkort. Fina kläder.
    Såg att villervalla kommit med massa nytt. Älskar de nya randiga leggingsen med klänningen city Paris till. Men jag är ju svag för bredrandigt. Kört på Molos regnbåge senaste vintrarna till dottern. Måste nog bli en randig villervallafleece med.
    Trevlig helg. Mvh Jeanette

    SvaraRadera