Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














onsdag 11 september 2013

Träningspass!!!

Idag har jag varit jätteduktig och tagit mig i kragen och begett mig till gymmet. Det var asjobbigt men nu känns det väldigt bra. Sedan har jag postat Tradera-paket och hämtat fina paket med skor till barnen från Kavat och fina kläder från Villervalla. Tyvärr tror jag att klänningen till Ebba kan vara lite liten, så jobbigt när man måste hålla på att skicka tillbaka och beställa om :-(. Men vi får prova den när hon kommer hem.

Här en bild på nyförvärven:
 
Här kommer bild på dagens outfit, Gustav var lite svårfångad på kort idag men har desto fler på Ebba som snällt ställde upp på mammas tokigheter ;-) Kläderna kommer i alla fall från Polarn o Pyret, det kanske jag inte ska glömma att skriva :-).



 
Kram och hej så länge!
 

1 kommentar:

  1. Fina Villervallakläder. Jag ska också beställa det trycket till mina gossar! När jag beställer hem köper jag alltid minst två olika storlekar så jag kan prova på barnen. =)

    SvaraRadera