Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














söndag 22 september 2013

Helgen är till ända...

Så var denna helgen avklarad och det gick snabbt tycker jag. Idag har Gustav varit på Cirkus-lek för första gången. Jag tror att han tyckte det var kul, han sa inte så mycket om det mer än att det var bra och att dom nästa gång skulle få lära sig att hjula. Det kan ju bli spännande, annars är han nog mer av en fotbollskille. Men det är ju kul när dom får prova på lite olika idrotter så att dom kan se vad just dom fastnar för.

På förmiddagen hade vi besök av några vänner och barnen lekt så bra. Stökigt blev det men glad barn hade vi ;-). Har jag nämnt att jag är lite av en pedant och håret i nacken reser sig på mig när det blir för stökigt :-).

Här kommer dagens bild, kläderna kommer från Polarn o Pyret!
 
kram o hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar