Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














tisdag 24 september 2013

...fortsatt måndagslunk :-)

Trots att det är tisdag känns det på något sätt som att det fortfarande är måndag.

Idag har jag varit duktig och ägnat förmiddagen åt att tvätta och byta sängkläder i alla sängar. Ska bli skönt att krypa ner i en nybäddad säng i kväll. Jag längtar redan. Utan att ha gjort allt för mycket idag känner jag mig helt slut och färdig för sängen redan nu.

På eftermiddagen var jag på ett möte med två terapeuter som har en "Färdighetsträningsgrupp" eller DBT för er som vet vad det är, nära besläktat med KBT. Men jag vet inte riktigt hur jag känner inför det. Jag gillade den ena av terapeuterna men den andra föll mig inte alls i smaken. Jag är väldigt petig med vilka jag släpper in i mitt liv. Det kanske inte märks eftersom jag faktiskt bloggar om det. Men tanken med den här bloggen var från början att jag inte skulle bli så personlig som en del inlägg har blivit. Det har liksom gått av rena farten.

Över till något annat, det kommer komma superfina randiga kläder på Polarn o Pyret snart. Jag hoppas verkligen att dom kommer göras i upp till storlek 128...hoppas hoppas hoppas!

Här kommer dagens outfit från POP:
 
Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar