Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














tisdag 3 september 2013

Ingen vidare bra dag...

Nä som sagt det har inte varit någon vidare bra dag i dag. Ångest upp över öronen och en nedstämdehet som jag inte kommer i från vad jag än företar mig. Får ju hjälp från alla håll och kanter med det, men det hjälper ändå inte. Jag är väl ett hopplöst fall helt enkelt.

Fast fina barn har jag och det är dom som får mig att fortsätta kämpa :-)

Här kommer dagens bild, tröja, klänning och tights från Mini Rodini, jeans och sockar från Polarn o Pyret:
 
Hej hopp!

1 kommentar:

  1. Pingvinerna är så fina.

    Tufft för dig. Men ge inte upp.
    Har du läst om M. Maes forskning, han tittar mycket på biologiska-fysiska avvikelser, inflammationer etc i kroppen.
    En bekant led av generaliserat ångestsyndrom och depression i 15 år. Men började må bättre när hon bytte till en stämningsstabiliserande medicin. Ingen läkare hade tänkt på det utan bara skrivit ut vanliga anti-Depp.
    Till höstmörkret är det ju bra att 'stötta upp' lite med d-vitamin och dagsljuslampa på morgonen. Men det vet du säkert redan.
    Skönt att du får så mycket stöd.

    Mvh Jeanette

    SvaraRadera