Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














måndag 2 september 2013

Jahaa vad ska jag hitta på idag då?

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med resten av dagen. Körde igång en omgång tvätt på morgonen som nu hänger på tork. Varit hos terapeuten och pratat av mig lite. Nu sitter jag här framför datorn och dricker kaffe och har egentligen ganska tråkigt.

Tror att jag är redo att börja jobba igen, jag vill bara inte tillbaka till samma ställe. Skulle så gärna vilja ha ett jobb som känns lustfyllt och meningsfullt att gå till. Helst skulle jag vilja jobba på Polarn o Pyret :-)

Här kommer gårdagens outfit, från POP!
 
Dagens outfit kommer från KappAhl´s Kaxs
 
Jahaa vad ska jag göra nu då...kanske gå ut och känna om tvätten är torr ;-)
 
Kram och hej så länge!
 

2 kommentarer:

  1. Åh det vore ju perfekt jobb för dig! Du har ju stenkoll på POP. Mvh Jeanette

    SvaraRadera
  2. Eller starta eget! Du kan ju barnkläder :-)

    SvaraRadera