Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














måndag 17 juni 2013

Selma och Svea har kommit!

Nu e dom här dom små killemissarna, och hur sööööta som helst. Mindre kul var att jag vaknade kl 05:00 idag, ganska onödigt ;-). Klockan 09:00 åkte jag och hämtade kissarna så att dom fick vänja sig vid sin nya miljö lite grann innan barnen kom hem vid 16-tiden. Det har gått jättebra och dom verkar anpassa sig ganska snabbt. Just nu har dom lite lektid och jag hör att vår soffa inte mår så bra av deras små vassa klor ;-).

Lite kattbilder:






Annars har jag idag mest fördrivit tiden med att hjälpa katterna att hitta kattlådan och maten. Var en sväng på psykoterapin också vid 11-tiden och sedan har dagen bara flutit på.

Här kommer dagens outfit, allt från Polarn o Pyret :-)
 
Nu är det läggdax, natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar