Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














söndag 16 juni 2013

Det har varit en ganska lugn dag idag. Vi startade dagen med att åka till Globens shoppingcenter för att köpa kattsaker till dom ankommande kissarna.

Där passade vi även på att äta lite lunch på Waynes coffee. Jag var inte ens inom Polarn o Pyret vilket nog är ett rekord att jag går i ett shoppingcenter utan att slinka in där ;-). Men nu börjar jag redan längta efter höstkollektionen. Inte för att jag vill att det ska bli höst utan mer för att jag är så nyfiken på vad det ska komma för fina nyheter.

Väl hemma släpptes Ebba och jag av och Anneli och Gustav åkte till Leo för att leka lite. Ebba o jag, spelade lite spel, tittade på TV, fikade och tog en runda till parken.

Dagens outfits kommer här ;-), allt från POP!

 
Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Ja vist längtar man efter nytt! Precis, man vill inte ha höst, men nyfiken på nytt!!!
    Har du sett vad som skall komma?

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Nä har inte sett något nytt alls, förutom då Molos pre-fall kollektion. Men det var väl egentligen inte en höstkollektion utan för att dom firade 10-års jubileum.

    SvaraRadera