Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














lördag 15 juni 2013

Full fart

Idag har vi verkligen varit igång hela dagen. Vi begav oss i väg vid 10-tiden för att åka ända ut till Gustavsberg och Biltema där för att köpa ny cykel till Gustav. Han har haft en 16 tummare men han är ganska lång trots att han inte ännu fyllt 6 så en större cykel behövdes. Det vi inte hade tänkt på innan var att cykeln kommer omonterad. Och så mycket kan jag säga att det där vill jag inte göra om. Sedan fick Ebba en sparkcykel med tre hjul, den var inte lika svår att montera. Dessutom köpte vi en cykelsits som man fäster på pakethållaren där Ebba får cykla när vi ska ut på lite längre sträckor. Nästa år ska jag satsa på en ny cykel till mig själv. Jag vill ha en sådan där riktigt skön damcykel där man sitter mer upprätt och med skön sadel, den jag har nu har några år på nacken och är lite mer sportig.

Så eftermiddagen gick åt till montering och sedan en cykeltur till Medborgarplatsen där vi stannade för att köpa lite glass och njuta av solskenet.

Skulle tagit bilder på nyinköpen men glömde så jag ska försöka lägga in det senare i kväll.

Här kommer i alla fall bilder på dagens outfits:

Gustav har underbara dalmatinertröjan från Molo och shorts från Polarn o Pyret, Ebba har rakt igenom Molos dalmatiner. Underbart print!
 
Hej så länge!

1 kommentar:

  1. Fin fina barn, dalmatiner, å cycklar :)

    Kram Anna

    SvaraRadera