Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














onsdag 19 juni 2013

Ny dag, nya krafter!

I går var ingen bra dag så därför blev det inget inlägg. Det är så det är, jag har lite dåliga dagar då och då tyvärr.

Men idag känns det betydligt bättre, trots att jag vaknade kl 03:00 och har varit uppe sedan dess. Det känns ju som att halva dagen redan har gått. Ja ja, lär väl somna gott ikväll i alla fall ;-).

Just nu sitter jag här och skriver och har en lite kattunge som klättrar ömsom på mina armar och ömsom på tangentbordet. Så det går inte fort det här skrivandet.

Idag har jag en hyfsat lång att-göralista. Ska ringa försäkringskassan för dom hade sökt mig igår men orkade inte prata med dem då. Ringa veterinären och få en hälsokoll på kissarna och eventuella vaccinationer. Kanske även man borde chipmärka dem. Får se hur det blir med den saken. Dom kommer ju huvudsakligen vara innekatter men det är ju möjligt att vi kan släppa ut dem när vi är i sommarstugan under semestern.

Sedan har jag skrivit en barnbok som min kompis Doris har illustrerat. Har skickat den till flera förlag men har inte fått någon som vill ge ut den. Så nu tänkte jag fixa det själv, trycka upp ett 50-tal exemplar hos Vulkan.se. Tänkte bland annat eventuellt stå på Priden och sälja dem eftersom den har lite Regnbågsfamiljstema.

Här kommer i alla fall gårdagens bild på barnen, Molo rakt igenom:
 
Dagens bild kommer här, idag kör vi KappAhl som har dom här underbara kläderna!
 
Åxå avslutar vi med lite gosiga kattbilder :-)

 
Hörs och störs ;-) Kram!
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar