Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














måndag 24 juni 2013

Igår blev det inget inlägg men här är jag igen. Tidigt i går morse gav vi oss ut på en cykeltur, men det blev lite fiasko så vi cyklade snabbt hem igen, det var gnälliga barn som inte orkade osv. Det blev en vända i parken istället. Igår firade vi även barnens mormor, alltså min frus mamma som fyller år i veckan. Vi hade kalaset hemma hos oss eftersom vi har mest plats. Men mycket jobb är det att hålla kalas. Det var både lunch och fika med tårta efteråt.

Här är några bilder från kalaset idag, barnen klädda i Polarn o Pyret från topp till tå:



När allt var klart hade vi två mycket trötta barn som mest hängde framför tv:n eller spelade på Iphonen.

Nu är det måndag och barnen är precis lämnade på förskolan. Listan på vad jag ska göra idag är hyfsat lång, byta en klänning på Lindex, eftersom jag tydligen lägger på lite extra kilo för varje vecka på grund av en helkass medicin jag äter. Ja, medicinen är väl bra, men biverkningarna desto sämre. Måste sluta med den bums om jag inte ska nå 70-kilos strecket snart :-(.

Sedan ska jag köpa massa nya vita strumpor på Polarn o Pyret och ringa och beställa tid för mammografi då jag missade förra tiden jag hade.

Om jag sen orkar ska jag försöka redigera det sista i min lilla barnbok som jag nu hoppas kunna trycka upp på Vulkan.se. Hoppas verkligen inte att det blir för dyrt bara.

Dagens outfit kommer från Villervalla:
 
Hoppas ni alla får en skön dag och speciellt ni som börjar er sommarsemester idag!
Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar