Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














måndag 3 juni 2013

Hej kära läsare, nu är vi hemkomna från en vecka i Turkiet. Det har varit underbart, 28-30 grader och sol varje dag. Allinclusive is the shit när man har små barn säger jag bara. Lite bilder från semestern kommer senare under dagen. Vi var i Bodrum och bodde på ett Allinclusive-hotell som hette Bodrum Holiday Resort & Spa, jättefint! Kan verkligen rekommendera det, vi åkte med Ving och dom har barnklubbar och aktiviteter för alla barn. Det var jätteskönt då fick man lite egentid vid poolen ca 1,5 timmar varje dag. Tre olika poolområden hade dem, vilket ett med vattenruschkanor och annat kul.

Väl hemkomna fick vi lite mer jobb än planerat, dels fick Ebba magsjuka och sedan hade vi åkt på löss hela familjen. Det har gått på förskolan hela våren men vi har klarat oss fram tills nu då :-(. Men men det finns värre saker. Nu är magsjukan för Ebbas del över och lössen är behandlade och förhoppningsvis döda allihop. Gissa hur många maskiner tvätt jag har tvättat den här helgen ;-).

Här kommer dagens bilder på barnens kläder. Idag körde vi Villevalla rakt igenom, utom sandalerna som kommer från Kavat.


 
Kram på er så länge, så ska jag försöka få in lite foton från semestern senare i dag!

1 kommentar:

  1. Härligt!

    Fick hem Molos dalmatinerklänning idag. Jättefin. Köpte storlek 110-116. Lite lång än. 63 cm. Fint tryck om du vill syskonmatcha. Med koden lucky50 får du 50 kr rabatt till 6 juni. På LLM.

    På vixvax finns klänningen oxå. En dansk tjej som driver den tror jag men från England. Kod mansondust 10% rabatt. Kostar 40 pund där. Utan rabatten.

    Tycker 500 kr är väl dyrt för Molos klänningar! Köpte min från Little Sunflowers med lite rabatt.

    Ett litet tips om du blir sugen. Mvh Jeanette

    SvaraRadera