Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














tisdag 18 januari 2011

Mamsen på besök

Fullt upp hela dagen, lämnade barnen på förkolan, städade, fejade och handlade, allt inför lilla mamsens ankomst. Nu är här iaf fint så att det skiner. Mamma kom med tåget strax innan kl 14. Skönt för då han vi hem och hon fick packa upp lite innan det var dax att hämta kidsen kl 15. Sedan var här full rulle, båda var alldeles uppspelta nu när mormor var här. Lagade middag, lax och potatismos, gott. Prinsen var jättetrött så han började kinka ganska tidigt. Somnade redan vid 18:30 men vaknade sedan av vad vi tror är växtvärk. Har hänt några gånger nu. Han vaknar och är helt otröstlig och klagar på ont i benen. Idag sa han iof att han hade ont i huvudet åxå men jag tror inte riktigt han visste var han hade ont. Prinsessan vaknade och sedan fick vi inte i säng dem förran 20:40...suck. Inte mycket kvar av kvällen sen.

Har suttit och småpratat med mamsen om allt och inget. Dividerat min arbetslöshet bland annat. Hon är helt övertygad om att det bara är att gå ut och fixa ett jobb. Inte riktigt så det går till enligt mig. Önskar dock att det vore så lätt. Nu är det iaf dax för sängen. Misstänker att något av barnen säkert vaknar under natten alternativt tycker att det är morgon redan innan kl 06:00.


Muddbyxor i manchester från POP, tröjan med
 vintermotiv från POP, strumpor POP och piké HM.





















Bifogar en liten bild på dagens outfit på barnen eftersom mitt stora intresse är barnkläder. Har inte bestämt mig än hur personlig jag ska vara här på bloggen så därför har jag smetat över deras ansikten. Måste fundera lite på hur jag ska hantera det hela.

Over and out
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar