Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














torsdag 27 januari 2011

Lätt ångest...

Usch det går magsjuka på barnens dagis. Det tycker jag INTE om!!! Magsjuka är något av det värsta jag vet. 6 barn var hemma för magsjuka på Sessans avdelning, plus 2 av personalen. Det känns som att nu är det bara att vänta på att någon av dem ska börja kräkas. Hade jag kunnat skulle jag haft dom hemma idag men hade ett möte jag inte kunde/ville ställa in. Men i morgon får dom vara hemma. Så har dom inte blivit smittade än så kanske kanske vi kan slippa det den här gången även om det är långsökt.

Annars har jag haft en väldigt trevlig dag. Möte på förmiddagen och sedan shopping på eftermiddagen. Har dessutom shoppat kläder till mig själv. Känns jättebra. Barnen fick åxå lite naturligtvis. Jeans från KappAhl och lite smått och gott från Polarn o Pyret. Bilder kommer i morgon.

Så länge kan jag bjuda på lite bilder på barnens kläder i går och i dag.

Dagens: ullunderställ och tröja med landskapsmotiv,
ullsockar. Allt från POP

Dagens: ullunderställ och tröja med landskapsmotiv,
ullsockar. Allt från POP

Gårdagens: Tröja och byxa från MOLO, piké HM,
strumpor POP

Gårdagens: Tröja och byxa från MOLO, polo Lindex, strumpor POP

Åsså sist en liten bild på vår lilla nattsuddare nu på kvällskvisten,
finaste pyjamsen ever, från POP



Nu på kvällskvisten har jag suttit och surfat lite efter fina nya "Molosar". Tror bestämt att Sessan måste få detta set. Helt underbart!

Källa: Bild från busochrackartyg.com


Källa: Bild från busochrackartyg.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar