Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














onsdag 19 januari 2011

Dagen innan vår lilla sessa fyller 2 år wiiiiiihooooo!

Prinsen vaknade med feber i dag, inte så hög, 38,4 så han fick stanna hemma och då ville ju inte sessan heller gå till dagis. Så idag har det varit fullt upp med barnen hela tiden. Eftersom dom var vakna mellan kl 4 och 6 febersjuka så sov dom iaf sött till kl 8 vilket vi andra var väldigt tacksamma över. Fast jag kände mig ändå som att jag hade fått narkosmedel under natten. Helt omöjligt att vakna. Upp kom vi alla till slut ändå :-)

Efter frukost var det en lite promenad på schemat. Mormor behövde ut och röra på sig. Vi promenerade via Medborgarplatsen bort till Skanstull och Ringen. Ett snabbt besök på Polarn. O Pyret för att spana in nyheterna. Men inget nytt sedan jag var där sist :-(. Har ett underbart set i huvudet som bara måste inhandlas så fort det sitter lite pengar på kontot igen. Lägger upp bild på det när det är inhandlat.

Nu ikväll har jag varit barnledig för första gången på suuuuuuperlänge. Mamma och jag var på bio och såg Änglagård 3. Mina förväntningar var minst sagt låga så jag blev positivt överraskad och tycket den studom vara ganska trevlig. Inte superbra, men jag hade en go och mysig känsla under hela filmen, och som jag åxå gick ut med och det är inte fy skam tycker jag.

Nu är det dax att inta lilla sömnpillret och sedan förhoppningsvis knoppa gott ända till morgonen.


Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar