Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














måndag 24 januari 2011

Lite tomt...

Nu har mamma åkt hem, det känns lite tomt. Så tråkigt att det är 50 mil mellan oss. När vi ses blir det nästan för intensivt eftersom vi då umgås hela tiden och när vi inte ses så känns det som för långt mellan gångerna.

När hon hade åkt hade jag några timmar kvar tills jag skulle hämta barnen och var duktig och tvättade 3 maksiner och städade hela lägenheten. Inte nog med att jag städade jag till och med våttorkade. Känns riktig skönt!

Hämtade barnen kl 15 och idag blev det inte parken utan vi gick direkt hem. Båda var ganska trötta, dom har ju inte varit på dagis på nästan en vecka så omställningen gjorde nog dom riktigt slut.

Idag hade dom nya fina Muminkläderna från Lindex. Verkligen helt underbara.





Har börjat sälja av förra vårens kläder på Tradera nu och fick fram Muminkläderna från 2010. Dom var också verkligen superfina.

Förra vårens Mumin-kollektion från Lindex

Muminkläder från våren 2010 + kjol från POP

















Har varit jätteduktig nu ikväll och fått ut 11 auktioner på Tradera, http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=H+o+p+e

Nu är det nog dax för sängen. I morgon ska jag försöka få iväg mig själv till Friskis och Svettis, får se hur det går.

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar