Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














onsdag 17 juli 2013

Värme och sol!

Idag var den tillbaka...värmen och solen alltså. Underbart, jag mår så fantastiskt mycket bättre när vädret är bra. Lite småjobbigt att vara så väderberoende. Efter en dag i solen sitter vi nu lite utslagna och tittar på "Allsång på Skansen". Det blir sängen för oss alla när det är slut.

Här kommer en bild på barnens outfits idag. Det blev Polarn o Pyret för hela slanten även om jag inte gillar modellen på Ebbas klänning. Ska testa att torktumla den och se om den krymper lite i halsen.

Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. Så fina de är! Min dotter har oxå den klänningen. Får mycket inspiration från din blogg. Och praktiskt då dottern är lika lång som Ebba ca. Min tjej fick storlek 104 på den klänningen så den är mer som en tunika på längden. Tyckte den var lite för stor i halsen annars. Har Ebba också 104 eller större? Tror hon är lite smalare än min dotter som följer medelkurvan på bvcs viktkurva.

    Molo kommer förresten med leggings och knapptröja med snöugglorna så du kan syskonmatcha om du gillar det trycket.

    Mvh Jeanette

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset om snöugglorna, då ska vi definitivt syskonmatcha där :-). Ja Ebba är ganska smal och ligger på linjen under för medelkurvan. Hon har stl 110/116 på den klänningen.

    SvaraRadera