Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














måndag 15 juli 2013

Blåsigt och kallt...

Usch vad jag påverkas av vädret. Mår inte alls så bra som jag gjorde förra veckan. Det är en astronomisk skillnad. Känner att jag måste ha något roligt att se fram emot, men jag vet inte riktigt vad. Hade ju så gärna velat sälja min barnbok som jag har gjort på Priden. Det hade varit något riktigt kul att se fram emot men jag får ju inget svar från dem någonstans. Förstår inte varför dom inte är intresserade av seriösa försäljare istället för bara en massa lakritsstänger och dyr mat. Men jag hoppas fortfarande att få svar från dem och att det går att lösa.

Jag vet ju att dom alltid har ett så kallat "boktält" och det var där jag tänkte jag skulle ha ett litet bord :-). Men in mitt lilla liv går det sällan som jag hoppas eller vill :-(

Just nu vill jag bara hem till Stockholm, här är inte så kul att vara när vädrets makter inte står oss bi.

Men här kommer i alla fall lite bilder på barnens outfit idag. Det är från KappAhls fina kollektion Kaxs.
 
Gustav på bild från vår lilla morgonpromenad i blåsten!



Katter, dom vet hur man gör när man njuter av livet ;-)

Kram så länge, kanske kommer ett inlägg i kväll åxå, just nu är barnen på simskolan och jag fick äran att stanna hemma i varma goa stugan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar