Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














lördag 20 juli 2013

Tillbaka...

Det hans inte med något bloggande i går. Barnen kom i säng jättesent och jag var helt slut.

Idag har vi tillbringat nästan hela dagen på stranden. Det har varit den finaste sommardagen i år. Barnen badade och badade till dom var helt blå om läpparna. Lilla smala Ebba frös så hon skakade. Efter stranden gick vi upp till stugan och fyllde lilla poolen med vatten och badandet fortsatte, själv satt jag vid det laget i skuggan. Det är skönt och underbart med värme men det kan ju bli nästan lite för mycket av det goda åxå.

Nu på kvällen har min mamma varit här med barnens kusiner. Dom har lekt och busat, och sedan tog vi en lite promenad som avslutades vid lekparken. Mamma hade med sig mat som vi åt allihop, jätteskönt att slippa den biten.

Det är bara en sak jag inte förstår och det är varför barn alltid ska vara så ENORMT högljudda när dom leker. Vet inte hur många gånger vi sa till dem att dom inte behöver skrika när dom står precis jämte varandra. Undra om vi åxå gjorde så som barn, kan inte komma ihåg det. Men kanske var det så?

Här kommer dagens och gårdagens outfits:

Gårdagens fina och färgglada kläder kom från Villervalla.
 
Dagens ljusrosa shorts och pikétröja kommer från HM.
 
Ebba beställde frisyr själv idag, ganska fint blev det. 

 
Lite tips på POP-nyheter kommer också. Det här tänkte jag köpa till Gustav att ha under overall och skalkläder till hösten. Det blir ibland så bylsigt att ha riktiga byxor under...

...och det här blir det till Ebba.


 
Kram på er alla där ute, kul o se att i alla fall är några som följer min blogg :-), det gör mig jätteglad!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar