Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














fredag 12 juli 2013

Medvind!!!

Jag mår så oförskämt bra för tillfället. Jag skojar inte när jag säger att jag inte har känt så här på över 2 år. Kommer inte ihåg hur mycket jag har skrivit om mig själv här i bloggen, men jag kan säga att de 2 senaste åren har inte varit roliga. Jag har både varit deprimerad och haft enorma ångestatacker av olika anledningar. Jag har varit sjukskriven i över 1 år på grund av detta. Men nu känns det som att det börjar vända, och även om det bara skulle vara tillfälligt nu under sommaren så njuter jag av det och det är guld värt.

I går var jag ute med två av mina gamla, allra bästa kompisar. Vi var på en uteservering och åt och drack gott. Men framförallt vi pratade, pratade och pratade. Det var så fantastiskt kul att träffa dem och det är så skönt med vänner man inte behöver dölja någonting för. Det tråkiga är att vi bara ses en till två gånger om året ungefär då vi bor på helt olika ställen i vårt avlånga land.

Idag hade jag min första golftävling. Vi som gått golfkurs tillsammans nu under två veckor hade en liten minitävling för att få vårt gröna kort. Och tro det eller ej, jag är fortfarande chockad, men jag vann!!! Fatta ni jag VANN!!! Inte för att det egentligen spelade någon roll för grönt kort fick vi allihop ändå, men för mitt självförtroende var det en enorm kick :-).

Här kommer nu lite bilder på barnen.

Här är gårdagens kläder som rakt igenom kommer från HM:


Sedan har vi dagens outfit som kommer från Polarn o Pyret, Gustav hade ingen lust att vara med på  bild idag :-)

 
Hej hej för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar