Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














söndag 7 juli 2013

Lite "Solsidan"

Jag mår som omväxling riktigt bra just nu. Det är så otroligt skönt. Minimal ångest och dagarna flyter fram på ett väldigt positivt sätt. Fast jag längtar lite tillbaka till Stockholm. Det som är jobbigt här är att alla verkar så lyckliga, ingen röker, alla sportar, alla bor fint, det är lite "Solsidan" över det hela.

Här kommer en jättefin bild på Ebba som jag tog idag på vår morgonpromenad, iklädd prickig klänning från Polarn o Pyret.
 
Annars har jag mest spanat på höstnyheter från Polarn o Pyret. Det kommer komma sååå mycket fint! Det här bland annat ska Gustav få.

 
Och Ebba ska få detta:


 
Kommer bli kanonfint. Jag kommer med fler matchningstips i morgon :-)
 
På återseende!
 


1 kommentar: