Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














lördag 13 juli 2013

Lite POP-nyheter!

Idag har vi haft ännu en lat sommardag. Det blåste lite så vi skippade stranden och stannade vid stugan istället. Efter lunch kom min syster med familj och barnen lekte i poolen och hade vattenkrig.

Här kommer dagens outfit, dock i svart-vitt då jag hade kameran lite fel inställd ;-). Kläderna kommer från Me&I


Annars har jag siktet inställt på alla fina höstkollektioner som är på gång. Här kommer några höst-tips!

Från Polarn o Pyret
Till Gustav 6 år
 
 
Till Ebba 4,5 år

...åxå underbara pyjamaser, även om jag inte förstår hur dom tänkte när dom inte gjorde muddar i bensluten. Nu måste man ju köpa en stl som är precis lagom, annars kommer dom ju trampa på dem :-(

 
Skepp ohoj!
 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar