Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














torsdag 18 juli 2013

Avslutning på dagen med golfrunda

Härlig sommardag till ända. På förmiddagen var min svåger och barnens kusiner här och lekte. Dom följde med till barnens simskola kl 14 och åkte hem där efter. Själva tog vi det lugnt en lite stund innan vi åkte till ICA Maxi och handlade lite. Lite smålata lät vi caféet där förse oss med lite middag i form av korv med äcklig mos :-).

Sedan dumpade vi av barnen hos kusinerna och svåger samt  min mamma som kom och stöttade upp  verksamheten medans jag, min syster och min fru åkte och gick en runda på golfbanan. Hade ingen solkräm på mig och kan säga att jag ser ut som en kräfta i ansiktet just nu ;-).

Här kommer dagens outfit från Molo:
 
...åxå liet fina matchningstips från Polarn o Pyret :-)
 
Till Gustav 6 år

 

 
Till Ebba 4,5 år
 
...och sedan hoppas jag att det kommer strumpor som matchar tröjan till Ebba :-)
 
Hej så länge!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar