Älskar barnkläder och shoppar alldeles för mycket till mina två små.














onsdag 17 april 2013

Tänkte att jag skulle försöka få igång min gamla blogg igen. Den kommer precis som innan handla om att vara mamma och allra mest om shopping till mina barn som är mitt stora intresse.

Idag lämnade jag barnen på förskolan vid 9-tiden. Åkte sedan till Ringen (Skanstull i Sthlm) för att köpa lite nya vita POP-sockar till barnen. Det slank även ner nya grytlappar och en grytvante från Åhléns :-).

Nu har jag fått i mig lite lunch och fyllt tvättmaskinerna i tvättstugan. Snart har jag tvättat och fått undan alla vinterkläder. Nu är det dax för vår. Våga vägra vinter är mitt motto just nu. Barnen är så fina i sina nya skalkläder från Polarn o Pyret.

Dagens outfit kommer från HM och ser ut såhär :-)


Gårdagens outfit kom från POP och då såg det ut såhär!



Ska försöka hålla den här bloggen uppdaterad nu, vi får se hur det går ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar